. Hon hade tidigare bott i Göteborg och när de flyttade tillbaka så dröjde
det ett år tills jag flyttade efter. Sedan dess har jag bott i Göteborg med min flickvän och en katt. Nu har vi dock utökat till två katter, "Tarzan"
och "James Bond".
. Jag var lite sen med mitt kort, men har liksom aldrig haft tiden att ta
det. Har hela tiden gått i skola och studerar förnärvarande till spelutvecklare/programerare. Har innan det gått Naturvetenskap, lite komvux för att
läsa ämnen som ej fanns på gymnasiet och hunnit jobba lite.| Quote: |
)
)

| Quote: |

. Detta yrke är min helgsyssla, jag pluggar till
projektledare/grafiker/nätverkstekniker också, tänkte bli klar till alla börjar handla IT aktier igen
eller om två år.

Men allvar, det här
måste vara en mixup, eller så är jag förståndshandikappad, hehe...

.
.Jobbar med och
kränga begagnade bildelar på en skrot i Högsbo.Detta är väl mitt tredje inlägg på AP så jag är väldigt färsk här.

) Fortsatte med
en mi16 men blev då till slut en Alfa!
och stil
(i lööööv these smileys!!) har älskat dem alla men 75:an har jag svårast
att komma över, så så fort jag får ett jobb och lite kulor ska jag köpa mig en alldeles egen 

: med min två år yngre bror, försöker få honom att köpa en GTV eller en
75:a men han måste ju ta körkortet först. Är dock född i Östersund uppvuxen i Norrköping och "färdigvuxen" i Lidköping. Jobbar just nu
helger på en fabrik som tillverkar PET-flaskor, 26 timmars arbetsvecka och 40-timmars lön.

Körde några kilometer och aah vilken känsla! Tyvärr var jag bara
16år så det fick vänta en tid..

Flickvännen klarar knappast 75:an på vintern och inte skulle man vilja låta henne leka med Q4:an fastän
bakhjulsdrift r0ckar phett

Innan dess var jag misslyckad ingenjörsstudent.
bank. Firman kommer att syssla med hardcoremachojobb med stora verktyg och skitiga arbetsplatser.... 
......

men så småningom blir det nog något mer standardbetonat banåkdon iallafall. För att nöta däck med en riktig bil är definitivt något av det
roligaste man kan göra även om jag inte tror att det blir dödspreppat igen. Men man vet aldrig.

, iaf om jag fick bestämma)
.

). Har just köpt en kåk utanför Vetlanda i skogen. Med ett stort
garage kanske ska tilläggas. Är född -75, min far ägde en Alfetta 1,8 -75 vid tillfället, så en sådan ska jag ha. 

å har gått ut gymnasiet för evit hoppas ja! i sommras så köpte ja en alfa 75 2.5 -86... den ä väl inte i bästa
format men den gå ialf framåt..ja sköt toppen på min första bil som ja plåga i ett år...de va en passat 1.6 cl sedan...riktit roli första bil...alfa
har allti vari en drömm sen barnsbena så ja köpte alfan för att riktit billit pris å börja köra han...bara för några dar sedan så slog den om på 20
tusen...ska göra den fin till sommaren då ja ska kosta på en ny lack (pippigul)...ja...kör me den dagligen å han startar alltid! den låter lite
manligt när ja ha 2.5" system under han å han gå som ett skollat troll..=) den här bilden tog vid lucia förra året. gullit me julgran i grillen!
. För tillfället arbetssökande och pluggar på
halvtid. 

eftersom att jag inte får ta
körkort förens om 10-11månader
Men sen blir det åka av....