AlfaPower

Stöd till Webbmaster

Pages:  1  2

tjn - 2007-2-8 kl 13:22

vill jag oxå ge å få dollartecken i min profil:D

Jag har då inte dessa betalsätt, kan jag gör på annat vis?????

/Tommy

Qv-kraft - 2007-2-8 kl 13:27

Finns inget bank/plusgiro?

[Editerat 8/2-2007 av Qv-kraft]

Micke G - 2007-2-8 kl 13:31

Samma sak här. Vill också bidra, men på enklast möjliga sätt.
Finns det något konto att överföra pengar till ?

Qv-kraft - 2007-2-8 kl 13:32

Nackdelen med överföring direkt till konto är att möjligheten att lämna ett meddelande är mindre, samt att det ej framgår vem betalaren är på kontoutdraget...tror jag.

MaZ - 2007-2-8 kl 13:34

Quote:
Ursprungligen postat av Qv-kraft
Nackdelen med överföring direkt till konto är att möjligheten att lämna ett meddelande är mindre, samt att det ej framgår vem betalaren är på kontoutdraget...tror jag.

Exakt, man överför "jobbigheten" till mottagaren.

Qv-kraft - 2007-2-8 kl 13:35

bankgiro eller plusgiro är det optimala.

Micke G - 2007-2-8 kl 13:52

Quote:
Ursprungligen postat av Qv-kraft

Det går att skriva in 8 tecken, i alla fall till ett personkonto.

PerBa - 2007-2-8 kl 13:57

Eller också gör man så här:
den som vill betala kontaktar webmaster.
Webmaster ger den personen en unik summa (tex om två personer vill pröjsa 100 kr, så betalar den ena 100 kr + 10 öre, nr två 100kr + 20 öre osv). På det sättet får alla en unik summa, som inte skiljer sig så mycket från ordinarie summan.

Daniel L - 2007-2-8 kl 14:05

Kan man inte få lägga 100 kr i ett kuvert och skicka över till nätmästaren?

theseal - 2007-2-8 kl 14:08

Paypal är väl typ grisenekelt!!

För alla som har bank eller kreditkort så tar det under 3 minuter att reggasig och göra betalningen.

Paypal överför stora summor pengar mellan miljonttals företag och privatpersoner och är ett i mina ögon mycket säkert sätt att göra affärer över internet.

Är man grisnojjig så kan man tom koppla ett ekonto till sitt paypalkonto via sin bank och bara överföra den exakta mängd pengar transaktionen är på. Funkar på bla nordea.

så betala nu!

HanZolo - 2007-2-8 kl 14:11

Både Payson och PayPal funkar utmärkt. Tar ett par minuter att ansluta sig. Att föra över pengar till någon som är ansluten till PayPal går lika smidigt som att skicka ett mail. Bra att ha om man ska köpa grejer från t.ex. andra länder.

Men å andra sidan - att göra en överföring till ett svenskt konto tar inte heller speciellt lång tid.

AlfaPower har snart 4000 reggade "medlemmar" - om alla sätter in 200,- så kan Roberth snart ha 800'...

:D

lusen - 2007-2-8 kl 14:13

Då får han fan bjuda på en öl när man kommer förbi.

Scalex - 2007-2-8 kl 14:18

Fixat och klart. Som gammal van PAYPAL kund var det ju inga problem.
//J

Roberth - 2007-2-8 kl 16:15

Quote:
Ursprungligen postat av lusen
Då får han fan bjuda på en öl när man kommer förbi.

Du har en stående inbjudan men ja har inte sett röken av dig.. Sist du var i stan o utanför garaget orkade du dig inte ens ur såttan o komma in o säga hej ;)

Spirit - 2007-2-8 kl 19:12

nä. det gjorde han inte. det lilla XXXXXXXX..... :) ändå var vi flera stycken i garaget den dagen. inkl mig.

Alx - 2007-2-8 kl 19:55

Klart man är med!

Alla beroenden kostar, vissa mer o vissa lite mindre.

Väl utförda arbeten och uppoffringar ska så klar premieras. :thumbsup:

lusen - 2007-2-8 kl 19:59

Quote:
Ursprungligen postat av Spirit
nä. det gjorde han inte. det lilla XXXXXXXX..... :) ändå var vi flera stycken i garaget den dagen. inkl mig.

du har inte kopplat att det var kanske just därför? :P

Spirit - 2007-2-8 kl 20:08

där fick du mig.. klockrent.

lusen - 2007-2-8 kl 20:15

Quote:
Ursprungligen postat av Spirit
där fick du mig.. klockrent.

Nädå, spitit, nästa gång jag är utan hungriga spädbarn och trotsiga treåringar så lovar jag att ta mig tid.

olleinsulander - 2007-2-8 kl 20:15

Man glömmer lätt bort att det är någon humanoid som sitter och sliter med att få Alfapower att funka ordentligt.
All heder för det löpande underhållet av den intressanta och inspirerande hemsidan.
Olle

Klart pojken ska ha julklappar

Jkallviks - 2007-2-8 kl 21:26

Bra jobbat med AP forument. Donation kommer! :beerchug:

Spirit - 2007-2-8 kl 21:29

så då har jag för att gottgöra min blunder till linus då jag vet precis hur det är att ha griniga skrikiga barn i bilen på långresa. så donerade ajg den facila summan av 222 .- till herr Roberth idag.

FredrikZ - 2007-2-8 kl 22:33

Japp, det känns gott att donera lite pengar till ngt man använder varje dag :)

dlyris - 2007-2-9 kl 09:13

Hej, du fick oxå 200 från mig.

Mvh Dimitris

Stöd vår webmaster

Jkallviks - 2007-2-14 kl 08:30

"Stöd vår webmaster i driften av alfapower.nu 2/2-2007 13:33

I julas kunde han inte köpa julklappar till sina barn, nu hotar hans fru att lämna han pga de höga elräkningarna.

Visa lite uppskattning och stöd Vår webmasters(Roberth) kamp i vardagen, ge han möjligheten att köpa julklappar till sina barn

Släng in några kronor och säkra alfapower.nu framtid. (och Roberth´s äktenskap)
Klicka på knappen i menyn till vänster eller länken nedan:
Paypal eller Payson
http://www.alfapower.nu/donate.html

costas & crew"

Hur gick det med donationen till AP? Är AP räddat och får barnen julklappar till julen? :lamer:

theseal - 2007-2-14 kl 08:39

Jodå, Det har komit in en hel del pengar som kommer gå till robban som ersättning för de omkostnader han haft + en liten ersättning för den stora insats och den tid han har lagt ner.

Robban kommer redovisa och överskjutande samt framtida pengar kommer gå till fortsatt drift och till ny hårdvara.

För nu är iallfall driften av AP säkrad.

carlcarl - 2007-11-7 kl 06:52

Nu har jag fått jobb, då kan jag oxå va me å trygga framtiden :beerchug:

Zola - 2007-11-12 kl 13:47

Är det helt omöjligt att som någon nämnde tidigare att skicka ett vanligt brev med en slant i och meddelande om vem det är? Annars är det ju bara att säga vilken bank pengarna ska sättas in på, gå till den banken och sätta in pengarna där, då kan man alltid lämna ett meddelande.

Mr.Hammond - 2008-1-2 kl 23:04

:money:Jag Önskar Donera en Slant 333SEK till ALFA POWER

Till VEM?Länken funkar ej.Siten skall vara kvar!

Saludos!/Patrik

Georg - 2008-1-3 kl 09:31

Helt underbart ! Skicka ett mail till mig på georg@hegner.nu så ska du få ett kontonummer !

:ritaliead:

Qv-kraft - 2008-1-3 kl 10:03

Vem är det man betalar till? Finns det någon pålitlig som håller i det här? *Tittar rakt igenom Georg*

Aris - 2008-1-3 kl 10:39

Ja det är ett nytt år och nya elräkningar att betala. Gör en gärning genom att hjälpa crew med att hålla AP online. En liten/stor summa betalas enklast genom Payson/PayPal med ett klick på bilderna i portalen. Det är säkra sätt att betala över internet. Inte alls som nordeas internetbank :lips:

Qv-kraft: räktrålare är inte pålitliga men vem är det du söker? Pengarna går till Roberth som håller med El, Lina, Husrum, Service, Utbytesdelar. Det är han som har sagt att han vill ha det så, att man betalar med dessa alternativ.

God fortsättning

Qv-kraft - 2008-1-3 kl 10:53

Quote:
Ursprugligen inlagt av Aris
Ja det är ett nytt år och nya elräkningar att betala. Gör en gärning genom att hjälpa crew med att hålla AP online. En liten/stor summa betalas enklast genom Payson/PayPal med ett klick på bilderna i portalen. Det är säkra sätt att betala över internet. Inte alls som nordeas internetbank :lips:

Qv-kraft: räktrålare är inte pålitliga men vem är det du söker? Pengarna går till Roberth som håller med El, Lina, Husrum, Service, Utbytesdelar. Det är han som har sagt att han vill ha det så, att man betalar med dessa alternativ.

God fortsättning

Jo tack det är denne Roberth som gör sig förtjänt av en slant. Blir till att skaffa paypal då med andra ord.

No hard feelings Georg :pftroest:

mopar - 2008-1-3 kl 11:43

Kanske ska förtydliga lite vad pengarna går till.

Vi har så mycket data och så mycket trafik över en månad att det skulle bli väldigt dyrt för oss att husera AP på ett serverhotell, för att kunna finansiera en sådan lösning skulle vi bli tvingade att ha reklam på siten något vi vill undivka i det längsta.

Robert har do "offrat" sig och har servern hemma i sin garderob, det gör att den alltså drar hans privata el och belastar hans privata bredband. Vi i övriga crew tycker då att han bör få en ersättning för dessa kostnader plus det faktum att han kodar och uppgraderar o fixar åt siten.
Det är denna löpande drift kostnad som pengarna går till.

Vi säljer även klibbor osv genom Georg för tillfället, detta är lite i gränslandet för vad vi som helt ideella kan hålla på med, men vi hoppas att storebror ser mellan fingrarna för dessa små belopp som vi drar in vid sidan av, dessa pengar är till för att lägga ut för nästa tillverkning av prylar då vi inte har någon kassa. Det överskott som så smånngom byggs upp går rätt in i servern, alltid finns det något som behöver rustas, en ny disk eller mer minne eller något annat. Det finns alltså INGEN som drar personlig vinning ur detta.

De gåvor ni skänker hamnar på AP's konto som sedan Robert kan ta ut sin ersättning från. Han redovisar med jämna mellanrum till övriga crew vilket även Georg gör så visst finns det koll på vad vi använder era generösa gåvor till.

/crew genom mopar

Qv-kraft - 2008-1-3 kl 12:01

Jo då, jag tror man får tjäna upp till ett halvt basbeopp (20 150 kr) per år på sin hobby utan att behöva redovisa det som skattegrundande inkomst, så det är nog inga konstigheter. Dessutom är det busenkelt att mörka :p

Zola - 2008-1-3 kl 12:01

Varför kan man inte peta in pengar på ett vanligt hederligt konto?

Pellson - 2008-1-3 kl 12:50

Quote:
Ursprugligen inlagt av Zola

Det kan man, men om du bekvämar dig med att läsa HELA tråden så kanske du ser varför du just ödade lite serverplats... :wink:

Zola - 2008-1-3 kl 13:09

Quote:
Ursprugligen inlagt av Pellson
Quote:

Det kan man, men om du bekvämar dig med att läsa HELA tråden så kanske du ser varför du just ödade lite serverplats... :wink:

Vad har jag missat? Är det Georg jag ska kontakta? Jag kan annars bidra med serverplats så kan jag skriva lite fler onödiga inlägg :-) Det är nog snarare bilderna som tar plats.

Får man fråga hur mycket plats sidan tar totalt? Jag förstår inte riktigt varför det skulle vara svindyrt att hitta ett webhotell med fri trafik. Är sidan så jäkla stor i data?

Aris - 2008-1-3 kl 13:37

Jag förstår inte varför gnälligt folk inte kan hålla sig till CAR's sida?

german - 2008-1-3 kl 13:41

Quote:
Jag förstår inte varför gnälligt folk inte kan hålla sig till CAR's sida?

:D

selmer - 2008-1-3 kl 13:45

Detta är en testpost för att se om mina pengar kommit fram :rolleyes:

Edit: :no: Tydligen inte. Vad har gått fel?

Edit2: Har jag missat något? :dunce:

[Ändrad av selmer]

[Ändrad av selmer]

theseal - 2008-1-3 kl 13:48

Quote:

Vad har jag missat? Är det Georg jag ska kontakta? Jag kan annars bidra med serverplats så kan jag skriva lite fler onödiga inlägg :-) Det är nog snarare bilderna som tar plats.

Får man fråga hur mycket plats sidan tar totalt? Jag förstår inte riktigt varför det skulle vara svindyrt att hitta ett webhotell med fri trafik. Är sidan så jäkla stor i data?

:D onödiga inlägg? hur menar du nu?

Bara galleriet tar väl 15GB? men problemet är att det är ca 100GB/mån i trafik.

Roberth - 2008-1-3 kl 13:56

Quote:
Ursprugligen inlagt av selmer
Detta är en testpost för att se om mina pengar kommit fram :rolleyes:

Edit: :no: Tydligen inte. Vad har gått fel?

Edit2: Har jag missat något? :dunce:

[Ändrad av selmer]

[Ändrad av selmer]

Bättre nu?

beatwise - 2008-1-3 kl 13:59

Quote:
Quote:
Ursprugligen inlagt av Pellson
Quote:

Bildgalleriet huserade för inte så länge sedan ca 20 GB, vilket också är mycket populärt så därav är trafiken enorm. Skulle det bara vara forumet är det nog inga större problem.

Men vi vill ju ha våra bilder, så därför får vi lösa problemen efter de förutsättningarna. Sen är det ju alltid trevligare att styra och ställa över sitt eget...

:thumbsup:

selmer - 2008-1-3 kl 14:02

Skitsnyggt! :clap: :yes: :beerchug: :bananana:

Aris - 2008-1-3 kl 14:04

1/2 OT: Beata: varför har du så många sjärnor i din status? är du nån general av någon sort? HaHa du saknar en fyrklöver :P

Zola - 2008-1-3 kl 15:12

Aris // Är det mig du uppfattar som gnällig bara för att jag försöker hjälpa till samt donera pengar?

Övrigt, om det så är 15 eller 20gb så är ju det inte speciellt mycket i utrymme. Jag ställer mer än gärna upp med en server som kan användas för utrymme. Om det finns intresse för det. Min ISP har ingen gräns för hur mycket in eller ut trafik jag använder.

Georg - 2008-1-3 kl 15:12

Min insats i det hela var bara att se till att det - i det aktuella fallet - inte skulle vara några problem att göra en insättning till ap:s förmån.
(Jag hanterar som sagt redan det som kommer in genom webshopen.)

Zola - 2008-1-3 kl 15:20

Georg // Jag har ju ditt kontonummer redan, då kan jag sprätta in lite pengar där så kan du viderebefodra det eller nåt i den stilen? Så märker jag med mitt nick.

Jag är fortfarande fundersam på om det var jag som fick en känga om att vara gnällig. Jag om någon vet vilket slit det är med ideellt arbete, att vara en eldsjäl men inte få något för det. Jag är det själv, är djupt involverad i andra projekt. Där enda betalningen är de positiva kommentarer man får. Så då när man vill bidra kallas man gnällig?

Å andra sidan så vart jag väl helt plötsligt gnällig nu..

Georg - 2008-1-3 kl 15:37

Varmt välkommen !

Å nå gnäll känner jag inte till - ALLT är lugnt och fint och det känns SÅ HIMLA BALL att det finns någon/ra som vill bidraga till ap:s forlevnad. Vare sig det handlar om arbetsinsats eller gåvor av olika slag.

Förexten fick vi en utjämning uppåt till jämna hundra nyligen på en shop-order. Skitkul.

För mig personligen är ap en nödvändighet. Alfaintresset är ju på en sjuklig nivå och det är näst intill omöjligt att skriva på en webbsida nära oss utan att få förhöjt blodtryck...även om jag i sanningens namn måste erkänna att sista två gångerna jag skrivit har jag klarat mig helskinnad.

alfaPOWER to the people :ritaliead:

( jag bevakar att pluringen kommer rätt och att du får meddelande om att dom är på plats !)

Zola - 2008-1-3 kl 15:42

mopar - 2008-1-3 kl 15:54

Lyssna inte för mycket på Aris, det gör ingen annan :)

Klart du skall få bidra med pengar Peter. Anledningen till att vi kör paysonlösningen är att det var en snabb, enekl och säker lösning istället för att göra ett betalnings interface.

Vi är tacksamma för erbjudandet om att ta hand om boxen för oss, men nu har vi en fungerande lösning som funkar, så tills dess Roberth ledsnar så kör vi nog på den lösningen.

Robban kan säkert rätta mig om jag har fel, men trafiken är nog betydligt högre än 100gb per månad.
Om du går in och söker på dedikerad server på svenska hostingföretag kommer du att se att man dels tar bra betalt för minne, stor disk vilket vi behöver samt trafik. Med våra behov drar man lätt över 1.000:- i månaden.

/mopar

german - 2008-1-3 kl 16:12

Jag tror Aris menade Pellsons inlägg. Det var i alla fall det jag :D :ade åt.

beatwise - 2008-1-3 kl 18:09

Quote:
1/2 OT: Beata: varför har du så många sjärnor i din status? är du nån general av någon sort? HaHa du saknar en fyrklöver :P

Ja, jag är någon sorts general ;) och ja, jag har donerat pengar - men utmärkelser kändes överflödiga.

Qv-kraft - 2008-1-9 kl 16:21

Hoppas det fungerade som det skulle. Har donerat via Paypal.

Gustav_Holmdahl - 2008-1-9 kl 17:20

Så, då sitter det en slant på Robbans Paypal konto från mig.

mopar - 2008-1-9 kl 20:01

Robban är i Italien denna veckan, men han mekar säkert dit era fyrklövrar när han kommer hem.

/mopar

Roberth - 2008-1-12 kl 13:19

Tack för bidragen.. Nu har ni fått era klövrar..

sam_h - 2008-3-29 kl 13:29

Borde finnas en slant på paypal kontot från mig nu.

Patriq Backlund - 2008-8-29 kl 12:13

Dyker klöver'n upp i gamla inlägg, eller är det bara i nya - så snart Robert registrerat pengar in ?

Kan inte så någon klöver i något av mina gamla inlägg.
(Men kanske jag ser ett nu i detta.... ?)
:-)

Aris - 2008-8-29 kl 16:54

Robban finns f.n. i Indien och kluttar säkert dit en fyrklöver även på dig Patriq när han kommer hem och ser att du har betalat. :thumbsup:

FredrikZ - 2008-8-29 kl 17:05

Hur länge sitter klövern i?

Aris - 2008-8-30 kl 15:18

tills den vissnar ;)

Scalex - 2008-8-30 kl 18:13

Quote:
tills den vissnar ;)

Då har nog min vissnat :yes:

Roberth - 2011-11-21 kl 19:50

Nu börjar uppgraderingen av AP bli färdig. Ny burk köptes in i höstas och sen dess har jag uppgraderat forumkoden. Galleriet har blivit uppgraderat samt integrerat mer i sidan.

Hoppas att ni är nöjda med jobbet jag lagt ner!?! Vi får fortsätta att fixa till de sakerna som är kvar och kom gärna med förbättringsförslag eller andra synpunkter.

Det gjordes lite donationer i höstas inför inköpet av hw och pengarna som fanns gick åt. Jag har lagt ut lite själv och det vore kanske skönt att ha några kronor på kontot. Har lite funderingar på att köpa en backuptjäns för backup på nätet och det kostar några hundra/år. Även ompekningen av DNS som vi har kostar några hundra/år.

Var det längesedan ni donerade så stötta oss gärna med ett bidrag. Självklart utlovas klöver till alla som donerar!!

Mvh
Crew genom Roberth

GE - 2011-11-21 kl 20:36

Skickade några kronor via paypal... :kiss:

Edit : noterar nu att min gamla fyrklöver är borta, har jag misskött mig tro? :afro:

[Ändrad 21-11-2011 av GE]

Roberth - 2011-11-21 kl 20:50

Quote: Ursprugligen inlagt av GE  
Skickade några kronor via paypal... :kiss:

Edit : noterar nu att min gamla fyrklöver är borta, har jag misskött mig tro? :afro:

[Ändrad 21-11-2011 av GE]

Tackar, klövern försvinner efter ett år.

/Roberth

GE - 2011-11-21 kl 20:54

Quote: Ursprugligen inlagt av Roberth  

klövern försvinner efter ett år.

/Roberth

Aha, smart! :wink:

Roberth - 2011-11-21 kl 21:26

Quote: Ursprugligen inlagt av GE  

klövern försvinner efter ett år.

/Roberth

Aha, smart! :wink:

Japp :)

Silverklöver levererad!

/Roberth

mopar - 2011-11-22 kl 18:42

Nu har jag också satt in en liten slant så att vår formidable webmaster / server ansvarige slipper ligga ute med pengar!

Tack för att du fixar och donar Robban

/mopar

veloce - 2011-11-22 kl 19:22

tack för jobbet ni lägger ner. skickat via paypal idag.

Roberth - 2011-11-22 kl 22:55

Quote: Ursprugligen inlagt av mopar  
Nu har jag också satt in en liten slant så att vår formidable webmaster / server ansvarige slipper ligga ute med pengar!

Tack för att du fixar och donar Robban

/mopar

Tackar! Guldklöver till dig!

Tack själv förresten för energin du lägger ner på AP!

Roberth - 2011-11-22 kl 22:55

Quote: Ursprugligen inlagt av veloce  
tack för jobbet ni lägger ner. skickat via paypal idag.

Tacktack! Silverklöver till dig!

/Roberth

tjn - 2011-11-23 kl 07:45

Jag som startade tråden redan 2007 har äntligen betalat in lite supportpengar!!!!!

TACK!!!!!

Roberth - 2011-11-23 kl 08:48

Quote: Ursprugligen inlagt av tjn  
Jag som startade tråden redan 2007 har äntligen betalat in lite supportpengar!!!!!

TACK!!!!!

Tack! Nu har du också fått en fin klöver!

/Roberth

philen - 2011-11-30 kl 20:05

Jag orkade inte läsa igenom fem sidor, men om man känner att man har för mycket pengar på kontot men inte har paypal eller vad det heter och känner sig för grinig för att skaffa något liknande, finns det något vanligt enkelt konto man kan skicka in till då? :beerchug:

elCrillo - 2011-11-30 kl 20:14

http://www.alfapower.nu/viewthread.php?tid=26516&page=8

Pila ner på denna sida, din late :angryfire:

Roberth - 2011-12-1 kl 08:19

Det går bra att sätta in pengar på konto i swedbank
8105-9,923 909 808-1

Skriv användarnamnet på AP som meddelande!

Roberth - 2011-12-1 kl 15:18

sam_h:

Guldklöver levererad!

Tack

sam_h - 2011-12-2 kl 20:39

sam_h:

Guldklöver levererad!

Tack

Det är jag som ska tacka för ert excellenta arbete med sajten!

Roberth - 2011-12-5 kl 20:04

Finnland:

Klöver till dig!

Tack

NZORIKKO - 2011-12-8 kl 09:28

Efter att ha hängt här i snart 10 år kom jag idag för mig att pynta in lite pengar. En annan bra sak med det hela var att jag skaffade ett PayPal konto i samma veva och det inom 10 minuter.
Bra jobb av Robert och även ni andra i crew.

Roberth - 2011-12-8 kl 15:25

Quote: Ursprugligen inlagt av NZORIKKO  
Efter att ha hängt här i snart 10 år kom jag idag för mig att pynta in lite pengar. En annan bra sak med det hela var att jag skaffade ett PayPal konto i samma veva och det inom 10 minuter.
Bra jobb av Robert och även ni andra i crew.

Tack! En alldeles färsk klöver levererad..

/Crew genom Roberth

Lasse P - 2011-12-13 kl 23:23

200 riksdaler på swedbankkontot ikväll

Klas - 2011-12-14 kl 20:58

God Jul AP!!

Förde över 200 från mitt konto till Swedbank kontot- landar nog imorgon?
Tänkte att Swedbank skulle bli glada för lite kontanter nu när hela Baltikum tömmer deras automater..)

Tack Robert och ni andra moderatorer!

//

Klas

Roberth - 2011-12-15 kl 09:24

Quote: Ursprugligen inlagt av Lasse P  
200 riksdaler på swedbankkontot ikväll

Tackar, klöver till dig!

/Crew

Roberth - 2011-12-15 kl 09:24

Quote: Ursprugligen inlagt av Klas  
God Jul AP!!

Förde över 200 från mitt konto till Swedbank kontot- landar nog imorgon?
Tänkte att Swedbank skulle bli glada för lite kontanter nu när hela Baltikum tömmer deras automater..)

Tack Robert och ni andra moderatorer!

//

Klas

Tack, klöver till dig!

/Crew

Rune R. - 2012-1-7 kl 13:10

DONE(erad) :cool:

gonggong - 2012-1-12 kl 10:26

har nu bidragit och vill gärna ha en tjusig klöver :-)
paypal avs: filip@gonggong.se
mvh filip wennergren

Roberth - 2012-1-13 kl 08:08

Quote: Ursprugligen inlagt av Rune R.  
DONE(erad) :cool:

Tackar!

/Roberth

Roberth - 2012-1-13 kl 08:08

Quote: Ursprugligen inlagt av gonggong  
har nu bidragit och vill gärna ha en tjusig klöver :-)
paypal avs: filip@gonggong.se
mvh filip wennergren

Tackar!

/Roberth

Börne - 2012-1-13 kl 10:40

Hej på er,
Gissar att det inte är för sent med en donation så jag har nyss skickat en via Paypal och inväntar nu den snygga klövern

Är mkt tacksam för era insatser och ett bra forum :kiss:

:beerchug:

Hils,
Björn

[Ändrad 2012-1-13 av Börne]

Roberth - 2012-1-13 kl 14:28

Quote: Ursprugligen inlagt av Börne  
Hej på er,
Gissar att det inte är för sent med en donation så jag har nyss skickat en via Paypal och inväntar nu den snygga klövern

Är mkt tacksam för era insatser och ett bra forum :kiss:

:beerchug:

Hils,
Björn

[Ändrad 2012-1-13 av Börne]

Tack och var så god!

/Roberth

Magnus K - 2013-1-28 kl 22:10

Skickade över ett litet bidrag till crew. Gott jobb, gänget! *tumme upp!*

Mvh
Mangan

155Q4 - 2013-2-8 kl 20:26

Ett litet bidrag till Roberth & crew, 400kr! Jag envisas med att enbart ha min byggtråd här på AP.
Tack för en prima hemsida, litet minus för att Roberth inte straffer skiten ur sin evo på bana! :kiss: hälften av doneringen får gå till slitagedelar.

sam_h - 2013-2-9 kl 09:39

Bidrag finns på paypal. :beerchug:

[Ändrad 2013-2-9 av sam_h]

mopar - 2013-5-13 kl 18:28

Nu har farbror Mopar skickat in lite deg till unge herr webmaster minsann :)

/mopar

Atterhall - 2013-8-17 kl 13:30

Upp!!!

Skicka en peng till Robban eller dö...

elCrillo - 2013-8-17 kl 18:17

Något PG eller BG blir det nog inte.

8105-9,923 909 808-1

Mvh
Roberth

Funkar detta konto fortfarande...!?

Roberth - 2013-8-17 kl 21:54

Quote: Ursprugligen inlagt av elCrillo  

Något PG eller BG blir det nog inte.

8105-9,923 909 808-1

Mvh
Roberth

Funkar detta konto fortfarande...!?

Det ska allt funka!

Pages:  1  2