AlfaPower

Forza.se ingen respons

HEDBERG - 2019-5-12 kl 15:15

Hej jag undrar om det är någon här som handlat på Forza.se på sistone, själv så har jag beställt en bakre supersprint dämpare till gtv6 ,fått ett order nummer som bekräftelse på beställningen , ljuddämparen finns i lager står det är ca 3 veckor sedan nu och det går ej att nå dem på telefon och inget svar på mail ,även provat att jaga privata telefon nr på webben . Någon med liknande erfarenhet? Hälsningar Björn

Jakkeholm01 - 2019-5-12 kl 18:16

beställde en bakre dämpare där till en 75a för ett par månader sedan, tog ca 3 vecor innan den skickades men de va pga en bussning jag också beställde samtigt som inte fanns i lager.
Beställde dock bussningar därifrån nyligen och dem tog ca en vecka att få hem utan några problem

bravo - 2019-5-12 kl 18:26

att det står den finns i lager betyder inte att dom har den i lager. det kan mkt väl vara leverantörens lagersaldo som dom visar. har råkat ut för det många gånger när jag hade min firma och även när jag var reservdelschef på hedin i lund och beställde varor. det var ofta man hade disktutioner med firmor som kör att det är lagersaldo men hos leverantören... bara jaga dom igen.

HEDBERG - 2019-5-12 kl 18:47

Har t.o.m skickat sms till fru/sambo till han som står som VD med förklaring ,ingen respons där heller . Hade jag vetat så hade jag skitit i att beställa ,det som gör mej totalt förbannad är att jag inte vet om ordern kommer att gå igenom eller inte ,vill nu handla av någon annan men jag kanske står med två dämpare då .Tur att jag valde att svetsa den gamla inför besiktningen .

HEDBERG - 2019-5-12 kl 18:51

Inte så att det är en världs katastrof men ...

HEDBERG - 2019-5-18 kl 16:48

Skickade om mailet till forza i fredags ,fick svar att en av de anställda är långtidssjuk och att ljuddämparen skickas måndag , så vi får se....