AlfaPower

Efterlysning: plåtkunnig i Sörmland

MartinC - 2020-4-16 kl 12:53

Behöver laga en del av tröskeln på min GTV, skulle kanske kunna greja själv men skulle ta för lång tid. Så är det någon som känner till nån som kan det här med plåt? Och som håller till i Sörmlandstrakten. Tips uppskattas!

AndersH - 2020-4-17 kl 17:45

Är inte Sörmland men kanske hyfsat nära. Reino Viklund utanför Finspång är duktig o gör både plåt o lack

MartinC - 2020-4-17 kl 21:49

Quote: Ursprugligen inlagt av AndersH  
Är inte Sörmland men kanske hyfsat nära. Reino Viklund utanför Finspång är duktig o gör både plåt o lack

Tack för tips!

FredrikAssarsson - 2020-4-17 kl 22:12

Tänk på att bilder på skadan är ovärderliga när du letar hjälp med sådant för att kunna säga om en plåtis har tid att ta in en bil. En lagning kan ju vara 10h arbete eller 60h arbete men i ord kunna formuleras likadant. :smash:

MartinC - 2020-4-19 kl 23:19

Quote: Ursprugligen inlagt av FredrikAssarsson  
Tänk på att bilder på skadan är ovärderliga när du letar hjälp med sådant för att kunna säga om en plåtis har tid att ta in en bil. En lagning kan ju vara 10h arbete eller 60h arbete men i ord kunna formuleras likadant. :smash:

Så sant... trodde jag hade tagit bilder av eländet när jag hade kjolarna av i somras men tydligen inte. Original ersättningsplåt finns iaf.