AlfaPower

Kille som har svårt att bestämma sej?

ParkPre - 2004-3-27 kl 13:32

ser fan inte bra ut :D undrar vad som rör sej i den killens huvud :P ---->Länk<----

//PP :lamer:

Samme - 2004-3-27 kl 13:38

Usch!!!

På ett hojforum jag brukar besöka så brukar man snacka om smaklösa tyska streetfighters, den här är väl lite så. Fast det är klart, killen ska ju ha lite cred också, att han vågar åka omkring i en annorlunda bil:D

hobbs - 2004-3-27 kl 14:14

Heh, om ni tycker det där är illa och duktigt av någon att våga åka omkring i har ni surfat för lite Zatzy.com..

Tycker för övrigt inte det är så fult. :hello:

2fast - 2004-3-27 kl 14:14

En bil för raggare kanske. Usch.....:smash:

drzap - 2004-3-27 kl 16:35

klart udda men ganska läckert. jag menar bilen i sig själv är ju inte så snygg men lackad så där så kunde det vara en racebil innan reklammontering.

:afro:

po - 2004-3-27 kl 17:04

Åfftåpick!

Jag flyttar.
/po

Alfista - 2004-3-27 kl 18:59

jag tyckte att den var lite fräck men jag skulle personligen aldrig köpa den

inet - 2004-3-27 kl 18:59

2 sammankopplade trådar....eh hur är detta möjligt? :oO

Alfista - 2004-3-27 kl 19:23

Quote:
Ursprungligen postat av inet
2 sammankopplade trådar....eh hur är detta möjligt? :oO

verkar som att po har tagit sig vatten över huvudet... Ett tag försvann båda trådarna nyss... Ganska konstigt att det uppdateras på båda ställen... Kanske en bugg Costas får ta tag i...

Våran färskaste modd grejar lite

Alunda - 2004-3-27 kl 21:05

och han är från stockholm...
´
Nej allvarligt talat finns det en dum funktion i forumet som man kan klicka i utav misstag vilket nu har skett

Den lilla finurliga funktionen har ett bra namn men ingen vidare funktion

Den lämnar en länk kvar i det forumet som tråden ligger i från början så att användarna kan hitta den fast att den är flyttad

men den kommer då alltid att släpa med den nya tråden som har skapats vilket inte ser riktigt klokt ut

Våran nya modd är nu piskad på fingrarna och kommer att sova dåligt så var extra snälla mot han ikväll!