AlfaPower

Ej inloggad [Logga in - Registrera dig]
Gå längst ner

Utskriftsvänlig version  
Författare: Ämne: Förkyld mitt i sommaren!
Alunda
Om fyra år 30

Registrerad: 2002-6-20
Befinner sig: Alunda
Medlemmen är Offline

Humör: Pulitzer!

[*] Inlagd 2010-8-6 kl 15:32
Förkyld mitt i sommaren!

Det är nog mest synd om mig i hela världen just idag! Utslagen och soffliggande, varje gång som jag försöker mig på att göra över 3 rörelser i timmen så slutar det med att jag somnar och sover i 3 timmar. Kan ni tänka er vilken tid det tog att skriva den text? Många rörelser krävdes innan jag bara kommit hit.

Efter att ha farit land och utomrike runt i en Alfa Romeo som skötte sig perfekt så skulle det vara skönt att komma hem och få slappna av lite för hur det än är så tar det på krafterna att vara borta. Hinner precis in genom dörren och så slår allt till och farten reduceras till strax under noll och man hamnar i sängen och världens bekymmer består av hur man ska ligga för att det ska vara minst obekvämt.

Halsen värker och det lindras lite försiktigt av halstabletter som gör att halsmunnen inte hela tiden känns som den vore en viktig del av en taggtrådsfabrik.

Det är ändå lättare att var förkyld på vintern när man inte har semester, för det känns som slöseri att ligga mitt i sommaren i shorts och bara tycka synd om sig själv när man redan är ledig och på det viset inte vinner någon oönskad ledighet.

Ute i världen så brinner det och man är osams o vems bok som har rätt, egentligen är väl den enda boken man kan lita på en kokbok? Även om små tryckfel även där kan starta ett mindre krig vid matbordet. Men å andra sidan så hinner jag inte reflektera så mycket över det för jag är förkyld och det är mest synd om mig i hela världen!

Och lusen förstås, han är det alltid synd om!

Thomas Karlsson
Visa anvädares profil Visa alla inlägg av användare Denna anvädare har MSN Messenger
german
Mr Rage

Registrerad: 2003-3-2
Medlemmen är Offline

[*] Inlagd 2010-8-6 kl 16:12

www.korta.nu/68f8

Herr German
Visa anvädares profil Visa alla inlägg av användare

Upp till toppen