Snarlikt, men ändå inte. Hade denna varit mer lättsåld?
[img]http://www.alfapower.nu/gallery2/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=46468[/img]
Edit: Hur i all världen länkar man till bilder i galleriet?
[Edited on 2012-9-10 by George Junior]
David George von Boisman
Nu: Fodervärd åt frugans 159 2.2JTS från 2008, 3400 mil. Förr: massa grymma moppar, Saab 96 kortnos, DKW F 102, Peugeot 106, Mazda Miata, Giulietta
delivery (inhyrd), Fiat Uno, Fiat Palio Adventure, Opel Zafira
Ibland är en bild bara en bild. Men motivet kan vara exceptionellt. Vem har köpt, är det budgivning? Säkert, eller det borde det vara!
Varför har jag för många projekt, varför har min fru choke-reglage-allergi? Varför skulle mina udda Momo Vega i dimension 13x5,5 passa sååååååå bra?
Aaah, egentligen har jag plats. Något projekt kan gå bort. Alfetta Berlinan kan skänkas bort. Det finns burkar att panta. Jag blir galen.
Tusen frågor.
Fordon kan vara kultur. I max 5900 exemplar.
Det finns 5 (fem!) rullande ex i Tyskland - på 90 miljoner människor. Ingen till salu på Subito.
Var ju lite kul det där exemplet Robin. Killen du refererade till hade ju tur - det var ju relativt gott ursprungsskick på den han renoverade jämfört
med min (f.d.) du la in bild. En sån udda bil och nästan inga som bjuder. Har prövat många bilder och säljförsök men det kanske skulle ha varit
utanför sverige....
David George von Boisman
Nu: Fodervärd åt frugans 159 2.2JTS från 2008, 3400 mil. Förr: massa grymma moppar, Saab 96 kortnos, DKW F 102, Peugeot 106, Mazda Miata, Giulietta
Gulf är på väg tillbaka, nu blir det lättare att fota veteranen när den ska säljas, bara att parkera framför skylten!
[Edited on 2012-10-5 by George Junior]
David George von Boisman
Sablar, jag anade att jag begick ett misstag när jag stripade den bebisblå-156:an med tomatröda streck istället för just Gulf-orange. Nu får jag
betala priset för individualitet. Det kommer ju att skära sig färgmässigt när jag åker o tankar. Och till salu-foto är ju bara inte att tänka på
framför Gulfmacken. Tusan också!
R o b i n B e r z e l i u s
Fiat 2300 SC, Vaz 2103 med tc 2.0, Alfetta 1976, ALFA 156 GTA "Nero", Ducati 748r
Sablar, jag anade att jag begick ett misstag när jag stripade den bebisblå-156:an med tomatröda streck istället för just Gulf-orange. Nu får jag
betala priset för individualitet. Det kommer ju att skära sig färgmässigt när jag åker o tankar. Och till salu-foto är ju bara inte att tänka på
Har du bara en plastvovve med gungande huvud nånstans i bilen så är allt förlåtet...
David George von Boisman
Har du bara en plastvovve med gungande huvud nånstans i bilen så är allt förlåtet...
Jamendåså!
R o b i n B e r z e l i u s
Fiat 2300 SC, Vaz 2103 med tc 2.0, Alfetta 1976, ALFA 156 GTA "Nero", Ducati 748r