49er
Alfista
   br>
Registrerad: 2004-9-2
Befinner sig: Åtvidaberg, Sweden
Medlemmen är Offline
|
|
Garagebesök hos H-P före Linköpingspizzan i februari
Den vanliga pizzaträffen i februari börjar närma sig men denna gång är den lite annorlunda än våra vanliga sammankomster. De som var med vid träffen i
januari 2017 inledde vi med ett besök hos H-P för att studera den Giulia han då nyligen tagit hand om. Besöket i hans garage var väldigt välbesökt och
nu när ett åt förflutit och bilen varit på "klinik" i Finspång med både rostlagning och proffslackering på högsta nivå tyckte jag det vore kul att
upprepa besöket,
H-P var återigen vänlig nog att hälsa oss välkomna tillbaka och därför är februariträffen lite annorlunda eftersom vi börjar med garagebesöket.
Information om samlingsplats och tider finns i beskrivningen för februariträffen under Aktiviteter på .org. Denna gång vore det bra om ni anmälde
deltagande även om vi givetvis inte skickar hem någon
För den som inte vill åka till H-P:s garage eller inte hinner går det givetvis bra att ansluta direkt på Mozzarella. Observera dock att vi troligen
inte kommer från garageträffen förrän 19:30 eller så.
Som vanligt ser jag fram emot att ses!
Bo M. Hasselblad
Åtvidaberg, Sweden
e: bo.hasselblad@tvc.se
t: 0120.560127
m: 0739.415301
|
|
Georg
ModeratorAP's Rost/Sud-Guru
      br>
Registrerad: 2002-6-20
Befinner sig: NORDINGRÅ
Medlemmen är Offline
Humör: Sudträsket - igen ! :)
|
|
Dags att hissa upp tråden så ingen missar som kan..
|
|
49er
Alfista
   br>
Medlemmen är Offline
|
|
Tack Joje
Bo M. Hasselblad
Åtvidaberg, Sweden
|
|
49er
Alfista
   br>
Medlemmen är Offline
|
|
Uppar tråden som påminnelse!
Dessutom vore det bra om så många som möjligt anmäler sig i förväg så jag kan se till att jag kan ge Mozzarella ett mer exakt besked än vanligen. Då
brukar jag säga att vi nog blir 10 - 12 och eftersom de är vana vid oss efter många år vet de att jag egentligen inte har en aning.
Men eftersom jag tror vi kommer att bli ännu fler på onsdag vore det bra om jag fick en bättre uppfattning.
Vi ses,
Bo
Bo M. Hasselblad
Åtvidaberg, Sweden
|
|