AlfaPower

Ej inloggad [Logga in - Registrera dig]
Gå längst ner

Utskriftsvänlig version  
Författare: Ämne: Gott nytt år!
George Junior
AlfaRäv

Registrerad: 2005-7-2
Befinner sig: Pan American Highway
Medlemmen är Offline

Humör: Work hard, play harder

[*] Inlagd 2024-1-8 kl 04:06
Gott nytt år!

Hoppas ni har ett bättre 2024 än den här Suden jag hittade på en skrot i Uruguay härom veckan.

Vill ni se flera riktigt udda bilar så kolla resten av bilderna här: Bilder på Google

20231223_193717.jpg - 3.5MB

David George von Boisman
Nu: Engelsk Sportbil (Mg3 2018) Förr: massa grymma moppar, Saab 96 kortnos, DKW F 102, Peugeot 106, Mazda Miata, Giulietta delivery (inhyrd), Fiat Uno, Fiat Palio Adventure, Opel Zafira, Fodervärd åt exfruns 159 2.2JTS från 2008.
Visa anvädares profil Visa alla inlägg av användare
Georg
Moderator
AP's Rost/Sud-Guru

Registrerad: 2002-6-20
Befinner sig: NORDINGRÅ
Medlemmen är Offline

Humör: Sudträsket - igen ! :)

[*] Inlagd 2024-1-9 kl 07:37

Ojoj - här ta´s man tillbaka typ 25 år. Det var den där gången du MickeG nämnde att det står en Sud Giardinetta på CC-motors. Nähej - inte jag glöm det ! - var väl min kommentar ungefär. Men lågan var tänd. Jo av en händelse så hade jag en tjänsteresa åt just det hållet. Vore ju kul att se en Giardinetta iallafall. Nä det här var inget för mig. Det var FÖR dåligt - man såg asfalten genom badkaret framför rutan - bara ett gångjärn på förardörren. Meen OK det ingår nya bakskärmar som är unika för G......osv

Samma reaktion här: nu ska vi se - Serie III tar vi på framskärmarna, Stora framlysena och blinkers bakom hjulet. Huven har inget svart plastintag men det vore väl närmast ett under om det inte var väck. Och nu kommer det kritiska läget för en som fick viruset skapligt tidigt: VAD är helt ??!!

TACK grabben att du nämnde "Uruguay". Jag har faktiskt inga ärenden dit. :P

Visa anvädares profil Visa alla inlägg av användare

Upp till toppen